Hva trenger du hjelp til?

BankID bytter driftsleverandør

21. til 26. oktober skal det gjøres en større endring på BankID. BankID-tjenesten kan være ustabil i perioden, og det vil ikke være mulig å aktivere en BankID/BankID på mobil, åpne en sperret BankID eller bestille nytt passord. 

Det er derfor viktig at du sjekker at din BankID/BankID på mobil fungerer og at du har kontroll på passordet ditt. Du kan se status på din BankID/BankID på mobil i nettbanken ved å gå til "Meny" og "BankID" under "Innstillinger".  

Du trenger ikke å foreta deg noe, med mindre du har behov for nytt passord eller trenger å aktivere BankID. Da må du gjøre dette før torsdag 21. oktober eller etter tirsdag 26. oktober kl. 08:00.

Les mer om leverandørbyttet og hvordan det kan påvirke deg.

Kundeservice

Privat: 70 11 30 00 / man - fre 08:00-20:00 Bedrift: 70 11 33 50 / man - fre 08:00-16:00 Vi hjelper deg gjerne!